Jarmark Świąteczny 2024 – zbieramy zgłoszenia

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do składania zgłoszeń oraz aktywny udział w tegorocznym Jarmarku Świątecznym!

Każdy, kto chce zostać Wystawcą, powinien zapoznać się z regulaminem wydarzenia i wypełnić kartę zgłoszenia dostępną poniżej:

Karta zgłoszenia

Regulamin Jarmarku 2024

Tegoroczny Jarmark Świąteczny odbędzie się 14 grudnia 2024 roku na placu Jana Pawła II.

Zgłoszenia Wystawców przyjmowane będą do dnia 9 grudnia 2024 roku do godziny 16:00 lub do wyczerpania miejsc.

Celem Jarmarku Bożonarodzeniowego jest prezentacja i promocja lokalnych wyrobów artystycznych, rzemieślniczych i żywnościowych oraz wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych.

W trakcie Jarmarku preferowana będzie wystawa i sprzedaż produktów o charakterze regionalnym, o tematyce świątecznej i związanej z okresem zimowym.

Opłaty za udostępnienie miejsca wystawowego w kwocie 30,00 zł brutto w dniu Jarmarku na Placu Jana Pawła II (namiot ECK) lub przelewem na nr. konta: 55 1020 4724 0000 3902 0047 5210. W tytule wpis „Jarmark Bożonarodzeniowy 2024”.

Z obowiązku dokonania wpłaty zwolnione są organizacje pozarządowe, jednostki miejskie i placówki opiekuńczo-wychowawcze